diumenge, 29 de gener del 2012

Cursa Santi Centelles 2012

El 29 de Gener es va celebrar la mitja marató de Terrassa. Juntament amb la mitja es va celebrar la Cursa Santi Centelles de 5km en la que vaig participar amb la Miriam i la Aida.



En arribar a Terrassa i sortir del cotxe ens vam quedar glaçats del fred que feia. Vam caminar fins la sortida on ens vam trobar amb l'Aida i vam calentar una mica.

Poc abans de la sortida van arribar els meus pares i ens van fer algunes fotos (que penjaré quan les tingui).



Des del moment la sortida la Aida va anar per davant amb unes amigues i la Miriam i jo vam anar fent al ritme que la Miriam marcava. La cursa va anar sense cap dificultat i en 34:17 la Miriam i en 34:18 jo vam arribar a la meta on ens esperaven, a part dels meus pares, el Carmelo i la Grace que ens van venir a veure.



L'ambient i la organització de la zona d'arribada estava molt bé i vam menjar la butifarra que ens haviem guanyat.

Després van arribar la Bea i la Montse que ens venien a veure i vam estar xerrant amb elles i els meus pares mentre feiem un café per fer-nos passar el fred.

Ens ho vam passar força bé i la Miriam va fer la seva primera cursa amb xip groc propi. Mica en mica es va animant a córrer!!!

A destacar també el temps de la Aida: 22:39!!! Molt bé!!

3 comentaris:

  1. guaaaaaauuuuuuuuu... Aida.. que tiempazoooooooooo....

    ResponElimina
  2. Molt guayyyy!!!! Tengo que admitir que me gusta este ambientillo, lo pasa bien además de hacer ejercicio, pero hay que admitir que lo mejor es el premio que te dan después...jejejej!!! ;)

    ResponElimina
  3. Claro que si Miriam!!! Pero el premio hay que ganarlo y me consta que estás trabajando con constancia para ir superandote. Animos!!!

    ResponElimina