dimecres, 9 de novembre del 2011

Anàlisi Salomon XR Crossmax 1

Les Salomon XR Crossmax 1 son unes sabatilles molt polivalents ja que ens permeten anar per asfalt, per pistes i per muntanya. Cal dir però que estan concebudes com unes sabatilles de transició i que per tant no son optimes ni per llargues tirades en asfalt ni per muntanya molt tècnica.
Jo les recomanaria per totes aquelles persones que mica en mica es vulguin iniciar al trailrunning ja que amb elles, tant pots sortir a entrenar desde casa fins la pista, parc o muntanya més proper, com pots afrontar curses de mitja distancia  amb el mateix parell.
Jo les vaig estrenar el 19 de juliol de 2011 corrent per Menorca i des de llavors hauré fet uns 150Km amb elles incloent dues mitjes maratóns de muntanya (Vic i Sant Llorenç). En tot aquest temps no he trobat cap inconvenient i, tot i que com ja he dit, les recomanaria per iniciar-se al trailrunning, jo ja estic planejant alguna marató de muntanya a començaments de l'any vinent i no trobo cap bona excusa per justificar l'adquisició d'unes sabatilles més tècniques o més clarament enfocades a la muntanya.
Pel que fa a la tracció, amortiguació, durabilitat, etc..., només us puc dir que no tinc prou experiencia per fer-ne una classificació. El que si que us puc dir és que la amortiguació és una mica mes baixa que en les Nike Pegasus +27, i que la tracció fora de l'asfalt és molt millor.

En resum, unes sabatilles de les que n'estic molt satisfet, en les que hi confio plenament i que a més, perqué no dir-ho, tenen un disseny impresionant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada