diumenge, 29 d’agost del 2010

El dia que vaig començar a correr

Vaig començar a correr el 29 d'agost del 2010.
Feia una dies havia comprat el Nike+ for iPod tot i les reticences de la Miriam, que molt assenyadament em deia que primer comencés a correr i si m'animava a continuar ja em gastaria els diners. No li havia fet cas.
Si soc sincer, no recordo quan ni perque vaig decidir que havia de començar a correr, però el quan deuria ser uns dos mesos abans a tot estirar i el perque, de ben segur tingué molt a veure amb la proximitat dels 30, amb un intent de reduir la panxeta que m'havia estat creixent els darrers anys i amb la sana convicció que una mica d'activitat fisica no em vindria malament.
Aquell cap de setmana el vam anar a passar al Port de la Selva i em va semblar que era un bon moment per estrenar el Nike+. En aquells moment em motivava més estrenar el meu nou gadget que no pas el fet de sortir a correr per si mateix. Com que no tenia unes bambes preparades per encabir-hi el sensor Nike+ vaig estar mirant per internet i vaig trobar que una manera efectiva i barata per sol·lucionar-ho, era embolicar el sensor en film transparent, col·locar-lo entre els cordons i lligar-lo amb els extrems sobrants del film. Per protegir millor el sensor en cas que es caigués, el vaig embolicar en paper de cuina abans que amb film transparent.
Em vaig posar la roba, les sabatiles, vaig connectar l'iPod i vaig començar a correr des del càmping en direcció a Llançà.
No vaig correr ni 10 minuts i vaig acabar esbufegant. La cara d'incredulitat de la Miriam en veure'm tornar gairebè abans d'haver sortit va ser èpica. I a més el Nike+ no em va funcionar bé. 
La meva genial idea de sobreprotegir el sensor amb paper va provocar que no veiés si el col·locava del dret o del revés (ni hi vaig pensar) i per tant no em va servir de res.
Després d'aquell dia, vaig sol·lucionar el tema del sensor (embolicant-lo només amb film i posant-lo cara amunt) i vaig estar sortint a correr dos o tres cops per setmana, fins que a finals d'octubre vaig deixar de sortir i no hi vaig tornar fins el Gener de 2011.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada