dissabte, 29 d’octubre del 2011

Sobreentrenament

Després de la Cursa de la Mercè he estat un temps en que he pogut entrenar molt poc i quan ho he fet ha estat amb molt cansament i unes molt males sensacions. Em notava el cor fatigat.
Inclus en el dia a dia, caminant, les pujades se'm feien cansades els primers dies.

El dia 24 de setembre vaig sortir a entrenar fent un recorregut que faig de tant en tant i em vaig notar mal al cor, alguna cosa no funcionava. Us mostro la grafica de pulsacions comparada amb el mateix recorregut fet un mes abans:
Abans del sobreentrenament, les pulsacions arriben en uns 2km a 170 i puc mantenir el ritme i les pulsacions durant tot el recorregut.





















Després del sobreentrenament, les pulsacions no passen de 140 i em noto molt cansat, amb mal al cor que em fa punxades i no puc acabar el recorregut corrent.
Com ja he comentat, les sensacions aquest dia van ser dolentissimes.
Durant alguns dies vaig pensar que no podria tornar a correr... Estava espantat.
















Aquesta entrada preten ser un recordatori de cara al futur per anar amb més compte a l'hora de respectar els temps de descans.
Disculpeu la caotica redacció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada