dissabte, 31 de desembre del 2011

Resum 2011

El 2011 ha acabat.

És moment de fer un repàs de les experiencies viscudes i les fites assolides. Veure el que hem fet malament per intentar no tornar a fer-ho igual, i veure el que hem fet bé per probar de millorar-ho.



Aquest any és el meu primer any de corredor i he de dir que n'estic molt satisfet ja que he estat força constant i he anat fent kms mes a mes.

Aquest any he corregut la meva primera cursa, i la segona, i la tercera... Vaig començar amb la cursa de Bombers de Barcelona de 10km i la darrara ha estat la cursa de muntanya de Terrassa de 10km també però entre mig, a part de diverses curses més de 10km, he fet 3 mitjes maratons de muntanya, que aviat és dit...

Totes aquestes curses, i sobretot els entrenaments que m'han permès acabar-les amb més o menys temps, en números es tradueixen en el següent:

Però els números per ells mateixos no volen dir res. El valor que tenen el tenen perque són el reflex d'hores d'esforç, de dedicació i compromís, d'hores de son perdudes per avançar una hora el despertador i sortir a fer uns kms abans de treballar. Però sobretot, són el reflex d'un canvi a un estil de vida més saludable tant fisica com emocionalment ja que totes les hores dedicades han tingut els seus resultats. Són el reflex d'hores restades a la televisió i al sofà per estar a l'aire lliure fent salut i gairebé sempre amb el meu gos, el Roc.



És per totes aquestes coses que desprès d'un any, puc dir que soc corredor i que espero seguir sent-ho durant molts anys més.

Una altra de les fites que he aconseguit (o gairebé) és transmetre a la meva dona, la Miriam, el que sento al córrer i fer que ho experimenti i poder compartir-ho amb ella a les tres curses que ha anat (Cursa de maig, cursa de la dona i cursa de muntanya de Terrassa). Al començament no m'entenia gaire però d'un temps ençà sembla que ella també comença a tenir el runrún que tenim tots els corredors quan portem un temps sense correr.



Aquest any també he començat a escriure aquest blog i no puc estar més content de la resposta obtinguda. Espero hagiu disfrutant llegint-lo tant com jo he disfrutat escribint-lo!

Feliç 2012!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada